Pondělí 24. dubna 2017
Vložil vlisni.cz on June 13, 2016

Líšeňská radnice zaznamenala řadu stížností na stav údržby zeleně. Problémy jsou spojené především s novými firmami, které mají tuto údržbu zajišťovat a kterým nyní kvůli nečinnosti hrozí sankce.

Kategorie: 

Komentáře

Vážená paní místostarostko, údržba zeleně je v MČ Líšeň tragická. Až komicky působí Vaše vyjádření, že asi budete uplatňovat sankce...jak asi!?! TO PŘECE MUSÍTE! Mne a lidi v okolí (je jedno jestli ze staré nebo nové Líšně) nebaví zakazovat dětem pobyt venku nebo je "dopovat" léky proti alergii kvůli Vaší neschopnosti! Vše je umocněno informacemi z nedávného výběrového řízení na referenta MČ, který to má kontrolovat, kde údajně několikrát zaznělo, že tato soba bude 99% svého času venku a šlapat firmám na paty. Výsledek: nic se neděje a v reportáži je žádost o to, aby lidé volali na MČ! To snad vidí každý, protože nejde přehlédnout až metrová tráva nebo bodláky v nově založených trávnících. Člověk si tedy musí položit otázku, zda jste vybrali toho pravého nebo "slepého", a zda je to opravdu terénní pracovník nebo kancelářská myš (omlouvám se hlodavcům, protože jsem je nechtěl urazit).
Nejsem pejskař, ale lituji i je, protože jak mají uklízet, resp. hledat výkaly v takto vysoké trávě a to v tom lepším případě, protože na mnoha místech k tomu určených chybí pytlíky k tomu určené. Hlavně, že máme ty koše s logem....

Vidíte, ani není schopná odpovědět!!!!!

Dobrý den, dnes jako zastupitelka MČ bych ráda zareagovala na výše uvedený příspěvek. Přechod na nový systém údržby zeleně a komunikací nebyl snadný - Líšeň je velká městská část, s náročným terénem, s řadou ploch, které mají různé správce (soukromé osoby, Dopravní podnik, Brněnské komunikace). Od počátku platnosti nových smluv (2 měsíce) se v terénu denně pohybuje referentka, která na práce dohlíží, komunikuje s firmami a řeší aktuální problémy, domlouvá postup dalších prací. Stížnosti je rozhodně vhodnější směrovat na ni, než je zveřejňovat na FB nebo zde na portále vlisni. Může potom totiž operativně reagovat. Co se týká sáčků na psí exkrementy, došlo oproti minulosti k výraznému zlepšení, sama koše namátkově kontroluji. Zvýšila se také četnost jejich výsypu. Pokud by se stávalo, že v některém z košů sáčky chybí, kontrola se zaměří přímo na tento koš - referentka dostává informaci o čase vývozu a může hned zkontrolovat, zda byly sáčky doplněny. Někdy totiž v krátké době po doplnění zmizí. Nově se začaly čistit komunikace mimo blokové čištění a také blokové čištění probíhá pečlivěji a důkladněji. Rezervy jsou u okrsku č. 2 v kvalitě pokosu, i zde je tato situace s firmou řešena a kromě zlepšení koordinace pracovníků došlo i k výměně typu sekaček, které firma používala.

Ano, do 48 hod. po příspěvku bylo vidět změnu. Jen je otázka, zda je nutné si stěžovat a nešlo by to samo, resp. pod vedení příslušného referenta na MĆ, aby firmy plnily harmonogram. Děkuji tímto paní místostarostce za odpověď a věřím, že si systém sedl a stížnosti už nebudou:)

Kteří vandalové dnes olámali zelené spodní větve několika borovic černých nad MŠ Sluníčko u bývalého SPT Telekomu?

Přidat komentář

Plain text

  • Nejsou povoleny HTML značky.
  • Webové a e-mailové adresy jsou automaticky převedeny na odkazy.
  • Řádky a odstavce se zalomí automaticky.