Neděle 28. května 2017
Vložil vlisni.cz on April 25, 2017

Brněnský magistrátu uspořádal v Líšni diskuzi týkající se stavby nové tramvajové tratě ze Stránské skály. Někteří obyvatelé se obávají hluku a jejího negativního vlivu na životní prostředí, líšeňská radnice varuje také před možností vzniku kolon v místech křížení tratě se silnicí. Lidem také vadí to, že magistrát jim představil pouze jedinou variantu řešení. Výstavbu plánuje spustit už v příštím roce.

 

Kategorie: 

Komentáře

zastávky pro jeskyńáře, Stránská skala, zastávka pro zahrádkáře a zemědělce, Polní 2, pro jahodáře, Jahodárna mimo červen - jen na znamení a nakonec pro pár zoufalců u kina , co po placení hypo a úvěrů za byty v novostavbách 3-5 mega , nenaj na benál, už vidím ,jak po 60 letech se lidi vrátí k tomu , co zavrhli a totiž chození pěšky na šalinu ke kinu,trapný

tak lidé z Lesné čekají na tramvaj 60 let , bystrčáci Kamech 20 let, študenti v Kampusu 20 let a Krno na just postaví trať pro zajíce, divočáky a možná bažanty, to se to staví když naši pradědové naprojektovali, vykoupily, urovnali,postavili, jenže přátelé v 1905, ani 1949 po tram 8, autobusech 55,58,78 a trlejbusech nebylo ani vidu a myslím , že ani slechu, neříkám , že i tehdy nebyli radní a developři a dodavatelé s plány namastit si kapsu -viz plán ny výstavbu železnice Líšeň-Jedovnice , ale rozum tehdá zvítězil

Jediná otázka mě napadá .Pro koho ta tramvaj bude ? .Vždyť tu nikdo nejezdí ani autobusama . 78 budou muset nechat je to spojení do Slatiny na terasy a dále. Ale 58 zruší na Karolíně Světlé,aby trošku naplnili tramvaj a nebyl to průser takže se obyvatelé z vrchu pěkně projdou . 58 si to hned střihne na novolíšenskou.,protože k zetoru pojede zezadu tramvaj . To bude jeden z mnoha výsledků nové tratě. Dnešní zpráva " v noci se porvalo 20 opilých bezdomovců s policií v podchodě na nádraží. Tak tyto "lidi" si přivezeme k nám ,až uvidí krásnou přírodu s novou konečnou,pivečko ve večerce do 21 hod.nádhera budou to mít jako letní dovolenou -Těšme se bude to pěknej očistec.

Provoz na trati byl před více jak padesáti lety ukončen z důvodu nevyužitelnosti, přes padesát let trať nikomu nechybí a chybět nebude. Je velice zajímavé, že přednost měli ještě před rokem jiné strategické projekty, jako tramvaj do Kamech a Kampusu, tam to lidé potřebují, z ničeho nic, strategický projekt číslo jedna- obnova trati polama do Líšně(obnova to nebude, je to budování nové trati na drážním pozemku), to hodně smrdí... Kolem Stránské skály nikdy nikdo stavět nebude, není tam vhodné geologické podloží a to není jediný problém s touto lokalitou spojený a pokud se jednou bude stavět směrem na Podolí, tato trať to vůbec neřeší, bude totiž mimo dosah. Další věc-nikdo se nezajímá, kolik peněz by stál roční provoz a údržba, to můžeme díky vybudování trati někde v polích počítat se zdražením jízdného, protože jinak to DPMB neutáhne..A nemluvě o tom, co nám sem zamíří za sebranku z města, která nyní končí na Stránské´, běžte se tam podívat co se tam nyní potlouká opilců a bezdomovců.

proč byla trať před 50 lety ukončena .....nebylo to z důvodu nevyužitelnosti, ale protože v té době byla levná nafta a dopravní podnik investoval spíše do autobusové dopravy, která tehdy byla levnější. Toto není z mé hlavy, to je oficiální stanovisko DPMB. Je fakt, že jsme jezdili autobusama až do středu města, 58 na Českou, 55 na nádr a 45 na Lesnou.
Jak se liší konkrétně podloží na poli mezi Stránskou skálou a Drčkovou od podloží kde stojí PPL, ulice Heydukova a celý Zetor?

Rychle přejde DP na autobusy na plyn a elektro protože to bude dotovaný z EU a podstatně levnější provoz, tak aby to nedopadlo jako před 50 lety, akorát teď vyhodíme 360 mil. z okna. Pozemky na poli u Zetoru patří stovkám různých majitelů a to se nikdy nepodaří vykoupit na výstavbu. Zatím neexistuje ani uzemní plán natož jeho změna je to vedený jako orná půda a změnit to ani současně nejde. Výstavba v těchto místech je nemožná a velmi nákladná jinak už by dávno nějaký investor už něco podnikl.

Mrkněte na odkazy pana Merty, tam jsou reálné návrhy územního plánu......
Proč se má všechno zastavovat hned????? Pozemky mají sice spoustu vlastníků, ale gró vlastníků je dtto těch, co vlastnili pole, kde teď stojí PPL, hasiči,.......a taky se to podařilo, bez nějakých zvláštních problémů co vím. Naše rodina je jedna z těch vlastníků, pole se totiž táhla v pruzích od záhrádek Heydukovi až až xy stovek metrů. Pak jsou ještě vlastníci od Holzové, ale většina je lidí ze Staré Líšně. Nevím jak ostatní, ale nám furt chodí nabídky na odkup, že to někdo koupí, asi tak co 14 dnů. Dle mého to zatím nikdo moc neprodává, pokud nutně nepotřrbuje peníze, protože ví, že při reálném už daném projektu prodá pravděpodobně líp neb ceny pozemků stále rostou a pak to většina prodá nebo smění ......

Ať už autobusy na plyn nebo na elektropohon, který záhy určo bude.......pořád je to doprava co používá dtto silnice jako auta. Doprava za těch 50 let neskutečně narostla a asi naroste. Budete tedy raději aby se pro možnost solidně projet postavily 4-6 proudové silnice pro auta i autobusy, než aby se obnovila trať více-méně bez větších problémů pro hromadnou dopravu??
Ještě něco k ekologii a životnímu prostředí - čím víc bude jezdit aut a autobusů, tím více se jim budou obrušovat pneumatiky na silnicích. Tyto částice ač chceme či nikoliv vdechujeme a dostávají se do přiíody. Nejsou z úplně zdravých materiálů .....to jen tak na okraj.....

Že to smrdí to je jasný na tom není čistýho vůbec nic. Takovej nesmysl může projít jenom v Česku. Tak jako to že funkci náměstka primátora pro investice ,dopravu a evropské fondy vykonává p,Mrázek který ma jen učňovské vzdělání elektrotechnické a nic víc Figuruje v několika firmách,jako jednatel a mezi tím si odskočí protlačit nesmyslnou trať . A proto to tak v Brně vypadá jak to vypadá ,když za nás rozhodují tito lidi.

Stránky

Přidat komentář

Plain text

  • Nejsou povoleny HTML značky.
  • Webové a e-mailové adresy jsou automaticky převedeny na odkazy.
  • Řádky a odstavce se zalomí automaticky.