Pátek 14. srpna 2020
Vložil vlisni.cz on June 06, 2016
Ilustrační foto, zdroj Pixabay

Dovoluji si Vás touto cestou v rámci projektu Réva informovat, že Město Brno ve spolupráci s DPMB zřídilo od června letošního roku novou službu SeniorBus. Jedná se o produkt založený na principu dopravní služby na objednávku.  Senioři a zdravotně postižení dostanou i na území našeho města možnost levně, pohodlně a  důstojně se přepravit do svých cílů,  navštívit lékaře, příbuzné či přátele.

Komu je určen ?

Senior Bus je určen občanům města Brna nad 70 let a zdravotně postiženým spoluobčanům a jedné osobě jako doprovod. Senior Bus jezdí pouze na území města Brna. Senior nebo tělesně postižený ji může využít 6x za měsíc a je povinen předložit osobní doklad nebo průkaz ZTP či ZTP/P.

Kolik stojí?

Za jednu jízdu Senior Busem zaplatí senior nebo zdravotně postižený 50,- Kč.  Jedna doprovázející osoba cestuje spolu s ním zcela zdarma.

Jak se objedná?

Jízdy Senior Busem se objednávají telefonicky na čísle 731 518 348, vždy ve všední dny od 7:00 do 15:00 hodin, a to alespoň jeden den dopředu. Vozidlo této služby přijede na objednané místo a hodinu a zaveze cestujícího do zvoleného cíle. Cestu Senior Busem lze například využít ze svého domova k lékaři nebo na návštěvu přátel či kulturní akce. Stejně tak Vás odveze z lékařského vyšetření, nádraží nebo nákupu domů.

Více informací ?

Dozvíte na stránkách DPMB a je také možné kontaktovat nás na e-mailu reva@kcisen.cz nebo přímo na recepci Kotlanky, kde Vám potřebné informace pomůžeme zjistit.

 

Silvie Dražanová
Kulturní centrum Líšeň, p.o.

Kategorie: 

Tags: 

Komentáře

Dobrý den, chtěla jsem sí oojednat senior bus na 10.2. 2017 na jedenáctou hodinu k lekaří cesta Brno Kníničky Ondrova 43 na polikliniku

LOGO Vsetínska 20 po telefonickém hovoru u vás mě bylo řečeno,že neni vůbec žádné místo volné až za měsíc i když udáváte na vaších stránkách objednáni den dopředu. podotýkám,že mám po operaci páteře a vůbec mě příjde paradoxní vědět měsíc dopředu že budu potřebovat lékaže Děkuji za odpověd Novotná ru.novotna@seznam.cz

Dobrý den, paní Novotná,
velice mě mrzí nepříjemnosti a komplikace, které prožíváte. Článek je napsaný dle informací Dopravního podniku, které mi v květnu 2016 poskytl a jsou tedy poplatné době zveřejnění článku a zahájení provozu Senior busu. Nejsme poskytovatelem této služby, tou je Dopravní podnik města Brna a článek měl pro líšeňskou veřejnost informativní charakter. Bohužel není v mých silách stále sledovat a aktualizovat informace o Senior busu. Jedinou pomoc, kterou mohu poskytnout je zkontaktovat DPMB a požádat jej o aktuální informace, které zde zveřejněním.
Děkuji Vám za pochopení a přeji mnoho zdraví.
S pozdravem
Silvie Dražanová, Kulturní centrum Líšeň, koordinátorka projektu Réva

Odpověď DPMB na moji žádost týkající se objednávky služby Senior bus :
Bohužel s problémy kapacit a objednacích lhůt se setkáváme denně při provozu linky na příjem objednávek.
V informačních letácích je obecně napsáno, že je možné objednat jízdu den dopředu. Tato informace stále platí, nicméně objednávat se mohou senioři až do konce následujícího měsíce, což jsme zavedli během loňského testovacího provozu. Tímto jsme vyšli vstříc těm, kteří mají domluvené doktory či vyšetření v delším časovém předstihu. Dochází však tak i k vyčerpání kapacity vozidel v delším časovém horizontu.
Nejvíce je služba využívána v dopoledních hodinách pracovních dnů - 7:30-11:00 hod., kdy tak bývá kapacita zcela vyčerpána i měsíc dopředu. Je nutné si však uvědomit, že máme pouze dvě vozidla. Málokdy se stane, že v podobném čase cestuje více lidí ze stejného místa a tak jede vůz jak klasický taxík s jedním klientem. Následně se musí také dostat na další místo určení pro dalšího objednaného cestujícího. Tyto faktory nás limitují v zajištění jízd pro více osob v podobném časovém rozmezí.
S rozšířením vozového parku, který předpokládáme v polovině letošního roku, bude možnost uspokojit více osob zvýšením nabídky přepravy. V té době bude s největší pravděpodobností i snížena lhůta pro objednávání a to pouze na jeden měsíc (plovoucí časové období - např.: 10.2.-9.3.2017 atd.), jelikož ani současný způsob objednávání není zcela efektivní. K daným změnám budou vydány opět informační letáky.
Děkuji DPMB za odpověď.
Silvie Dražanová, Kulturní centrum Líšeň, koordinátorka projektu Réva

Volal jsem ohledne objednavky na 21.7 od rana 6.58 nejsem schopen se dovolat neustale obsazeno je to normalni

Přidat komentář

Plain text

  • Nejsou povoleny HTML značky.
  • Webové a e-mailové adresy jsou automaticky převedeny na odkazy.
  • Řádky a odstavce se zalomí automaticky.